Подробнее
Battlemech UM-R60 House Liao Manufacturer: Hellespont Industrials / Orgus Industries Production Year: 2675 Class: Light Mass: 30 tons Chassis: Republic-R Armor: Durallex Medium Engine: Leenex 60 Communications System: Dalban Interact Speed: 32 km/h Jump Jets: Pitban 6000 Armament: lx AC / 10 lx Small laser AUTOCANNON AC/10 ELECTRO OPTIC SYSTEMS RECOIL MECHANISM ARMOREO HOUSINC MISSILE WARNING VHF PILOT SEAT COMMUNICATIONS NAVIGATION CONTROL HANDLE UHF / IFF FEEO MECHANISM CONTROL PANEL WEAPONS AMMUNITION DRUM SURVIVAL KIT GUIDANCE SYSTEM HEAT SINKS RADAR TARGETING ELECTRO OPTIC SYSTEMS SMALL LASER CANNON HEATSINKS HEAT EXCHANGER ARMOR PLATE ELECTRONIC ADDITIONAL ARMOR PLATES FOR PROTECTION OF SENSITIVE SYSTEMS (x4) AMMUNITION DRUM SWING BEARING RADIATOR LEENEX 60 FUSION ENGINE RECIRCULATION WATER OUTLET LEG MAIN ARTICUALTION ARMORED COVER KNEE ARTICULATION FUEL ASSEMBLIES RECIRCULATION WATER OUTLET LEG SHOCK MYOMER BUNDLES (ABENICS) ACTIVE BALL JOINT MECHANISM HYDRAULICS SHOCK ABSORBER INNER FRAME / STRUCTURE ARMOR CUTAWAY The UrbanMech was designed for just what its name suggests: urban combat and defense, and may be classed as an ambusher. This was achieved by starting with a cheap, easily produced chassis, giving it six tons of Durallex armor to rival the protection found on many medium BattleMechs, and mounting a pair of Pitban 6000 jump jets for a jumping distance of 60 meters. The tradeoff was that it could only mount the miserable Leenex 60 engine, making the UrbanMech the slowest light 'Mech in exis- tence with a cruising speed of 21.6 km/h and top speed of only 32.4 km/h. This was a severe disadvantage if the 'Mech attempted Comstar Archives Blueprint No, to fight in open country—something for only the foolish or desperate—but offset by the fact that fighting in the close confines Technical illustration FERKAD League city left little room to maneuver anyways and the UrbanMech's low profile made it difficult to target. AMMUNITION ARMOUR PIERCINC/ —— INCENDIARY HICH EXPLOSIVE/ INCENDIARY
Urbanmech,Battletech,Игры,Urbanmech,Battletech,games
Еще на тему
Но в Баттлтехе полно похожих на ED-209, просто не этот
Но любому же очевидно, в итоге, кто статист, а кто главная фигура в этой истории.
-"Крышка контейнера для мусора"
-"Контейнер для мусора"
-"Ножки контейнера для мусора"
Но почему всегда кабина со стеклом? Казалось бы пилот должен сидеть за самой толстой бронепластиной, а не на советской лоджии
ИИ страдает
Пилот мехи такой дергает рычаги, и гидроусилители делают вжжж-вжжж
Ну а движок такой ВРРРРУУУУУУУУММММ
И готово.
Получается такой вот реткон: «все глушат всем умную электронику третьего тысячелетия, вот и выясняют отношения как в XX веке
Ставить прозрачную броню не камеры а не кабину пилота?
И к тому же, ликвидация мелкого пилота задача та ещё, проще сконцентрироваться на мехе в целом.
Б) Относительно меха кабина обычно довольно маленькая и считается что в неё сложно попасть, т.к баттлтех придумывали ещё в 80-ых, когда умные системы наведения, способные автономно завести ракету в форточку, ещё не были так распространены.
В) Баттлтех во многом опирается на "рыцарскую романтику", причём внутри вселенной тоже. Среди мехвоинов в основном считается не тру стрелять по кабине или катапультировавшемуся пилоту.
Г) Существуют мехи у которых нет "стекла". Протомехи, например.