Подробнее
(Half) Life Stranding,Gaming,Meet,The,Cores,Valve,Portal,Wheatley,Space,Cinematic,Machinima,Harry101UK,Harry101,Harry-UK,Voice-Actor,Impressions,Adobe,Premiere,Pro,Professional,Studio,Recording,Canon,600D,HD,Digital,DSLR,Camera,Funny,Random,Behind,Scenes,University,Project,Harry,Callaghan,Short,Film,A quick little crossover animation for Death Stranding and Half-Life. I mostly made this to learn how Source 2 Hammer and Filmmaker work. I felt inspired after playing the recent Death Stranding PC release. =P The tunnel map was made in Hammer 2, then embellished with props, details and lighting in Source 2 Filmmaker. Characters were animated with a bit of Kinect mocap and a ton of hand-cleanup. It took 4 days to make. Things are a little slow while I transition to the new tools and deal with technical hurdles, but Source 2 is a treat to work with and is very promising! If you enjoyed this, please hit 'Like', Share it around to your friends, and 'Subscribe' for more! It really helps! ^_^ Animated and rendered in Source 2 Filmmaker. Audio from Death Stranding by Kojima Productions. ----- You can also find me here: Twitter: http://www.twitter.com/Harry101UK Facebook: https://www.facebook.com/Harry101UK Tumblr: http://harrycallaghan.tumblr.com/
harry101uk,S2FM,Source 2 Filmmaker, Source Filmmaker 2,Half-Life,Игры,Half-Life Alyx,gman,Death Stranding,crossover,видео,video
Еще на тему
P.S. Как же это было ахуенно... HL3 я не получил, зато я получил совершенно новый и необычный Халф Лайф 2, еще и одной ногой заступивший на HL3
https://www.engadget.com/2020-03-18-half-life-alyx-valve-steam-stockholders-boo.html
https://www.pcgamesinsider.biz/news/70997/superdata-cuts-xr-spending-by-14bn-for-2020/
https://app2top.ru/industry/posle-vy-hoda-half-life-alyx-dolya-vr-igrokov-v-steam-vy-rosla-vdvoe-164894.html
статей безмерное количество
Зайди на главный сайт аналитики по продаже игр SuperData и найди, если так попа горит
По второй - что продажи шлемов VR упали из-за пандемии, но ожидается возврат к прежним значениям. Плюс к тому, что продажи Аликс неплохие: "Half-Life: Alyx also reportedly sold 860,000 copies during March, which is an impressive feat".
По третьей просто сухие факты, про плохую статистику ни слова. "Отметим, что тираж Half-Life: Alyx за март, по данным SuperData, составлял 860 тысяч копий. Он мог быть еще выше, если бы не дефицит VR-шлемов, связанный с коронавирусом".
Ни по одной ссылке про провал ни слова.